Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeDroga redakcjo. Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...
Odpowiedzheh, a może foto to lustrzane odbicie ;]
OdpowiedzPanowie.. Mam taki sam motocykl i dokładnie takie same opony. Przednia powinna być odwrotnie. Może to się faktycznie wydawać nielogiczne patrząc na nacięcia ale z boku opony strzałką oznaczony jest kierunek obrotu i z niego wynika, że przednia opona powinna mieć nacięcia odwrotnie niż tylna. Wydaje mi się, że inżynierowie w Michelin wiedzą lepiej. Mi osobiście też wydało się to podejrzane i osobiście sprawdzałem znacznik na boku 3 razy.
OdpowiedzPrzednia opona (fota przod_VFR.jpg) i tylna (od_tylu.jpg) rzeczywiście mają "odwrotnie" wzorki, ale weź pod uwagę, że na tylną patrzysz od tyłu a na przednią od przodu. Gdy spojrzysz na przednią od tyłu, wzór będzie identyczny. A opona jedzie głównie do przodu, więc rowek najpierw bliżej środka i schodzi na boki.
OdpowiedzWydaje mi się, że kierunek obrotu przedniej opony jest jednak dobry przeanalizuj kolego to jeszcze raz i zważ na np. jazde w deszczu opona dobrze będzie odprowadzała wode ze średka na zewnątrz pozdrawiam
Odpowiedzhej, weź kolego oponę do ręki i przyjrzyj się oznaczeniu na boku (barku opony), a nie patrz na nacięcia. jeśli producent robi strzałkę z kierunkiem obrotu opony to zawsze w jakimś celu. miałem takie kapcie i może wbrew logice, ale powinna być założona odwrotnie. pozdrawiam
OdpowiedzLol.. faktycznie. Też to zauważyłem właśnie.
Odpowiedz